Don't touch the child

hairygrape
hairygrape

Don't touch the child

All urls found in this thread:
https://youtu.be/CaPrrncGo3M?t=10s
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2911026
http://clutchround.com/csgo-netsettings-for-competitive-play/
http://ix.io/
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=225142771
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=624607941
http://vocaroo.com/i/s1FiXBr7MScl
https://www.facebook.com/MustBeTheWorkOfAnEnemyMemeUser/videos/583682341794140/
https://www.facebook.com/itskoka/videos/402133609974919/
Deadlyinx
Deadlyinx

trump
fuck manaka

Techpill
Techpill

why

Methnerd
Methnerd

@Methshot
Hey, Lucy was a "girl" so it's NOT GAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TreeEater
TreeEater

@lostmypassword
Good for you revy.

@Poker_Star
I HATE YOUUUUUUUUUUUUUUUUU

@Playboyize
The* shit
ftfy

PackManBrainlure
PackManBrainlure

@Methnerd
my exact sentiments at the time

Carnalpleasure
Carnalpleasure

rape

Sharpcharm
Sharpcharm

@Techpill

https://youtu.be/CaPrrncGo3M?t=10s

Snarelure
Snarelure

@Methnerd
kek

@TreeEater
nova 1
BOTTOM FRAG
i mean i could just say when you were shit and i carried you but Im a fuckboy what do I know

Skullbone
Skullbone

@Poker_Star
I'm just waiting for the day the government makes an official stance on it and just says "THERE'S NOTHING WRONG WITH US MASTURBATING TO CHILDREN".

Burnblaze
Burnblaze

he doesn't make his own cheats

Emberburn
Emberburn

@Playboyize
what rank did Lenko get to eventually? he still plays or no?

Emberfire
Emberfire

@Snarelure
I was still learning.

Evilember
Evilember

@Snarelure
I used one of these for rust

good ole days

Firespawn
Firespawn

wat game do i play

Flameblow
Flameblow

@TreeEater
yeah
@Sharpcharm
that's a good reason

SniperGod
SniperGod

@Methnerd
A kid gets raped in japan every time you make this joke

TalkBomber
TalkBomber

@Firespawn
DD

@Flameblow
it's the only reason you need

SniperWish
SniperWish

@SniperGod
Japs aren't people.
Blame all the radiation.
We should've just nuked the bastards a few more times and not have to deal with it.

RavySnake
RavySnake

@Emberburn
I saw him at DMG for a day but he was MGE for like a month lol
good players in the morning then massive bad luck at night got him deranked

idk he's been playing again lately

@Emberfire
one day you'll make ur own cheats like me too. i wonder where i'll be athopefully with a fucking job doing this shit

@Evilember
did you make it or?

WebTool
WebTool

@SniperGod
sexuality ever being a laughing matter
what people do with their private time is super serious business that affects my daily life and i thing heterosexuality is morally wrong
@TalkBomber
nah i can think of other reasons to do or not do other things

TurtleCat
TurtleCat

@RavySnake
dang we're at the same skill level

too bad he won't play with me

BlogWobbles
BlogWobbles

@WebTool
wAT

LuckyDusty
LuckyDusty

@WebTool
and i thing heterosexuality is morally wrong
You fucking queer.

RumChicken
RumChicken

@BlogWobbles
uou heard me bitch
@LuckyDusty
i'm sorry, girls are too cute

StonedTime
StonedTime

@RavySnake
after I develop the 50th pokemon game

CouchChiller
CouchChiller

@WebTool
the child in this case is manaka

he is delicate to say the least

VisualMaster
VisualMaster

@RavySnake
no
did you make yours?

DeathDog
DeathDog

@RumChicken
That makes you heterosexual.
An MtF and a female would still be heterosexual, not lesbians.

ZeroReborn
ZeroReborn

@RumChicken
fuck you

TechHater
TechHater

@TurtleCat
he uninstalled in december or something and just recently started to play again

we were always up against LE/LEMs and was doing p good too

@StonedTime
making games
easy as fuck m8
it's more of a challenge to break them

btw if you wanna cheat in csgo just get some private cheator one from UC lol and run it as root on ubuntu. vac legit cannot see it running and you'll only get caught if you rage hard to get overwatched

@VisualMaster
yeah. i did something bad with it though and it's why a few people on vg hate me

eGremlin
eGremlin

@CouchChiller
i can think of good reasons to touch manaka~
@DeathDog
are you sure?
i thought it was all gay no matter what?
@ZeroReborn
when where and how bby <3

BinaryMan
BinaryMan

@TechHater
well yeah that was right before the rank update

LE+ is scary hard now

lots of cheaters too

AwesomeTucker
AwesomeTucker

@TechHater
GE here I come!

FastChef
FastChef

@TechHater
having trouble believing you for some reason

@eGremlin
DONT TOUCH THE CHILD

PurpleCharger
PurpleCharger

Manaka's not even a child.
Isn't he like 26 or 27?

CodeBuns
CodeBuns

@eGremlin
right now
in the thread
and with your feet

BunnyJinx
BunnyJinx

@PurpleCharger
that's the joke

GoogleCat
GoogleCat

@BinaryMan
true. i still dont think ranks really changed though, just less hackers.
lots of cheaters
oh rip, well when it was done they did a huge vac wave with it too

@AwesomeTucker
that or just hack in windows/osx for 2 games
DO NOT do it on your main tho just in case and don't have them linked at all

@FastChef
i still have it and can show you it. no point in really using it anymore though since only ~100 people play dayz mod

StrangeWizard
StrangeWizard

@AwesomeTucker
pffffffffffffft

Fuzzy_Logic
Fuzzy_Logic

@FastChef
but manananananan~~~
@CodeBuns
fuck me with my own feet?
that sounds uncomfortable...

New_Cliche
New_Cliche

You are a faggot if you hack in csgo

Ignoramus
Ignoramus

you are a faggot if you play cs:go

Stupidasole
Stupidasole

@GoogleCat
no need bebo
I trust you enough

@Fuzzy_Logic

whereismyname
whereismyname

@New_Cliche
@New_Cliche
@New_Cliche
@New_Cliche
@New_Cliche
@New_Cliche
or any game for that matter

Nojokur
Nojokur

tfw echo sabre shit on abaddon
tfw still winnan because muh slows

oh well

Illusionz
Illusionz

@Fuzzy_Logic
oh would you rather use my dick?

Spazyfool
Spazyfool

@GoogleCat
I won't do either anyways.

Dreamworx
Dreamworx

bebop stop cheating

Fried_Sushi
Fried_Sushi

@Stupidasole
having trouble believing you

I trust you

????????????????

@Spazyfool
lame. don't you want your enemies to look like kawaii anime girls? WiP

@Dreamworx
once a cheater always a cheater

Stark_Naked
Stark_Naked

@Stupidasole
i like manananaka
@Illusionz
i don't believe you have a dick

Need_TLC
Need_TLC

@Fried_Sushi
trouble doesn't mean fully disbelieving, bebo.

Raving_Cute
Raving_Cute

@Stark_Naked
I know
he emails you and shit

Nude_Bikergirl
Nude_Bikergirl

@Stark_Naked
it's not that big but that doesn't mean I can't get it going like a sewing machine

Lunatick
Lunatick

i played csgo once

i ran around with a shotgun and didn't like it because i kept getting killed

Garbage Can Lid
Garbage Can Lid

I mean look at the menus lmao

@Need_TLC
I'm still on that no lie since 2013 shit too
Erio can confirm because he caught me on something earlier

Crazy_Nice
Crazy_Nice

Hi daisy ~

Booteefool
Booteefool

@Fried_Sushi
roris

Harmless_Venom
Harmless_Venom

@Booteefool
???
I would a Rory

Lord_Tryzalot
Lord_Tryzalot

@Fried_Sushi

hope your vault account gets vac/trade banned <3

Sir_Gallonhead
Sir_Gallonhead

i'm going to bed because fuck everything this presentation is as done as i'm gonna make it
@Nude_Bikergirl
that's weird

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

@Garbage Can Lid
BLEEEEEEEEEEEE

MPmaster
MPmaster

@Harmless_Venom
I want to shoot lolis

King_Martha
King_Martha

@Sir_Gallonhead
It's not the size of the hammer it's the nail you're throwing it at

Spamalot
Spamalot

@Crazy_Nice
hello boo

how are you doing this fine evening or whatever?

tfw probably screwed up biology final

Soft_member
Soft_member

girlDog
girlDog

craaaaaaaaaaaaawling iiiiiiiiiiiiin my skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

Evil_kitten
Evil_kitten

@Lord_Tryzalot
It took them years to finally do something about LMAOBOX. By the time they find that account I'll be long gone lmao

@Boy_vs_Girl
?

@MPmaster
same

farquit
farquit

viagrandad
viagrandad

sleep calls

goodnight threaders

happy_sad
happy_sad

@viagrandad
gnight

haveahappyday
haveahappyday

goodnight
@King_Martha
lewd

SomethingNew
SomethingNew

@Evil_kitten
why do you cheat though

it's pathetic

git gud

cum2soon
cum2soon

@haveahappyday
nini

takes2long
takes2long

@Sir_Gallonhead
Goodnight revy sleep well ♥

@Spamalot
Heyyy man I have my AP spanish final tomorrow
it's all cool homie we cant win all the time

w8t4u
w8t4u

@SomethingNew
For fun? I didn't cheat to ruin the game for other people, I did it to just be a memer
It's pathetic
It's pathetic when I can beat pros in csgo and don't put in half the time into the game that they do.
oh god i found this screenshot and i wanna cry ;~;

@5mileys
REMEMBER WHEN NUKE WAS GOOD?
;_;

askme
askme

btw nezi put your default tick to 128 and rate to 80000 or whaveter
i saw you didn't edit your shit at all when i was last playing with youi ran a test on the server and saw it : ^)
your rate could be double what it was. your settings in general triggered me

Bidwell
Bidwell

@w8t4u
the good ol days

massdebater
massdebater

You guys play shit games.

iluvmen
iluvmen

@Bidwell
I really wish they had old version of maps in comp still. I'd play the fuck out of it still, now all I have is Mirage

Inmate
Inmate

@iluvmen
this is the feeling I get when I play mirage all the time

idontknow
idontknow

@askme
??????

likme
likme

@w8t4u
It's pathetic when I can beat pros in csgo and don't put in half the time into the game that they do.
When you are hacking

lostmypassword
lostmypassword

@likme
@likme
@likme
@likme
@likme
@likme
@likme
let's see you beat them without cheats scrub

kizzmybutt
kizzmybutt

@takes2long
espanol es mierda

hairygrape
hairygrape

@Inmate
It's the best map right now lmao. Dust2 is right behind it.
new hostage map when?

@idontknow
Your ingame settings. They could be better.

@likme
I actually never got in a match against them when I was cheating.

Poker_Star
Poker_Star

Playboyize
Playboyize

@hairygrape
idk, I don't keep up with csgo things. does it show promise

Gigastrength
Gigastrength

@hairygrape
which settings are you talking about

you can't change tick rate

it's 64 for comp
and then you said "set 'rate' to 80000 or whatever"

literally couldn't be any more vague about which settings to change and what to change them to

Deadlyinx
Deadlyinx

I'm good for using aimbots
What the fuck world do you live in?

Techpill
Techpill

cheaters are typically pretty delusional

I asked people why they cheat and they always say they don't when I know they 100% are cheating, and then when they get banned they make up some excuse.

Cheaters are fucked in the head

Methshot
Methshot

@Playboyize
I'm saying that as in I want a new one.

@Gigastrength
Are you gonna make me get on csgo right now?
I know you can't change the servers settings but if does make a difference if you change it and play in casual(which you do). The rate one is actually higher in comp servers than what you had. the max was 2x of what yours was(which was default)
I literally said to put YOUR tick to 128 and to put rate to 80000 or whatever is double what it is now.

@Deadlyinx
If you're gonna try to come into this then please at least read a little lol
if you aimbot in that game you're going to instantly get banned

Methnerd
Methnerd

When I say tick I mean tick rate
When I say rate I mean rate

@Techpill
imo you have to be dumb to get banned. that or want to.

TreeEater
TreeEater

@Methshot
o
gonna go lay down for a bit and then go gym for god knows how long
cya

PackManBrainlure
PackManBrainlure

@Methshot
there isn't 128 tick for valve servers, and I only play valve servers

if I DO go into a community server it says I'm playing on 128 tick

and what is rate????? rate for what???

Carnalpleasure
Carnalpleasure

@kizzmybutt
I dont like it
It doesn't feel right speaking it as a white person tbh
But its the only language besides sign language at my school so lmao

Sharpcharm
Sharpcharm

wtf you can't change the tick rate bebop how high are you

Snarelure
Snarelure

It is me
Bard

Skullbone
Skullbone

Post porn or no?

Burnblaze
Burnblaze

@TreeEater
is casual not 128 now? did they downgrade them? LOL

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2911026
looks like rate can go up to 128000 which i think mine is at
checking now

@Sharpcharm
i'll look for it rn

Emberburn
Emberburn

I feel like this was Soto with his first trap

Emberfire
Emberfire

@Snarelure
yay

@Skullbone
not if it's fucking loli

Evilember
Evilember

@Emberburn
I love this

Firespawn
Firespawn

@Darwin

@Emberfire
so?

Flameblow
Flameblow

@Emberfire
HUG ME BROTHA

SniperGod
SniperGod

@Evilember
I love you

TalkBomber
TalkBomber

@SniperGod
wow totally didn't see this reply coming

SniperWish
SniperWish

Couldn't find it in the settings, it may have been taken out. I know it was a thing before though(at least a year ago, when I set it)

RavySnake
RavySnake

@Firespawn
so what?

WebTool
WebTool

@SniperWish
bebop that thread you linked is from 2012 lmao

TurtleCat
TurtleCat

@Flameblow
drake and josh was my shit lol

BlogWobbles
BlogWobbles

@SniperGod
He just said that he loves me. Back off?!

LuckyDusty
LuckyDusty

@SniperWish
my settings are good fam

RumChicken
RumChicken

@RavySnake
I read it wrong.

StonedTime
StonedTime

@WebTool
So? Those commands still exist. If you want something newer that says the same shit then here, this is from 2015! http://clutchround.com/csgo-netsettings-for-competitive-play/

CouchChiller
CouchChiller

also I'm unranked again lmao
gonna kz/bhop or osu for a bit then prob queue for Mirage a lot tonight.

VisualMaster
VisualMaster

@StonedTime
I'm not clicking your sketchy links! :)

DeathDog
DeathDog

tfw when 10 minutes from bebops house but he never respon

ZeroReborn
ZeroReborn

@RumChicken
oh

TechHater
TechHater

@VisualMaster
http://ix.io/

@DeathDog
I probably passed you on the highway on my way back up to Washington lol

eGremlin
eGremlin

@ZeroReborn
Oh yea.

@TechHater
rifk

BinaryMan
BinaryMan

@TechHater
no seriously I'm not clicking anything that isn't valve official

AwesomeTucker
AwesomeTucker

@eGremlin
:^(

@BinaryMan
This is an 2year old :(((( https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=225142771
Can't tell if you honestly care that it's old or not though.

FastChef
FastChef

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=624607941
this one is from February and updated last month
might be too old tho

i wonder why they all say to use the same settings i've been using??

JunkTop
JunkTop

@eGremlin
yuh

PurpleCharger
PurpleCharger

@FastChef
lol these settings are for network data transfer rates

none of this has to do with tick rate, and when you said "rate" before you didn't say that the "rate" was for data transfer on your network

no wonder you were confusing me

I'll read about it though and see if it helps after I set up my pc

thanks homie

CodeBuns
CodeBuns

Anyone up for some early morning ass tc in a while?

BunnyJinx
BunnyJinx

When subtle says he loves you back

GoogleCat
GoogleCat

StrangeWizard
StrangeWizard

@BunnyJinx
nezi 2.0 pls go

Fuzzy_Logic
Fuzzy_Logic

@PurpleCharger
yes sir they are.
like i said, i dont see it anymore but i know it was a thing before
i was talking about a data setting so i would assume you would realize the other was similar to it

New_Cliche
New_Cliche

@Fuzzy_Logic
you can only change tick rate for offline

which I actually don't want because when I'm playing offline with bots I'm practicing jump smokes and that will mess them up if I use 128 tick

Stupidasole
Stupidasole

@New_Cliche
it used to have it's own setting for clientside, which of course did nothing on 64tick but when you were on a 128tick your computer would still act as if it were 64tick and be shit. maybe it was only in beta idk lol

128tick when

whereismyname
whereismyname

@StrangeWizard

You've never been anywhere close to that pathetic, don't sell yourself short

Nojokur
Nojokur

@Stupidasole
pretty much never because 128 tick won't increase the number of people playing csgo and they will just lose tons of money by upgrading servers

if they do it, csgo is gonna have to get a lot bigger even
like fuckin cod or whatever

Illusionz
Illusionz

@whereismyname
thanks ian, i appreciate your kind words

Spazyfool
Spazyfool

@Illusionz

You're welcome

Supergrass
Supergrass

@Nojokur
i know people who have quit because of it lmao

why would it need to get that big? it's already p big now compared to years ago when tournaments were barely even 50k lol
now they have ones going for 1mil+

Dreamworx
Dreamworx

plus microtransactions are $$$$$$$$$$

Fried_Sushi
Fried_Sushi

@Supergrass
well honestly they can AFFORD to do it nooooooo problem, but like I said they literally gain nothing from upgrading servers. right now they're content to let third party clients provide the 128 tick servers

maybe they'll change their mind at some point but who knows when, based on the fact that they easily could have done it already, there's no way to know when they'll finally break down and say "fine we'll give something nice to our customers even though it will cost us"

Stark_Naked
Stark_Naked

@Fried_Sushi
meanwhile even pros are pissed about the 64tick servers and play on other comp servers hosted by other people who they pay monthly to be able to
as i said, i know people who have quit because of 64tick

why would they be okay with letting other people host 128tick while people pay for it? tbh i wouldn't mind paying a little for valve 128tick servers

at least LANs are 128tick lol
really i don't see how it's "going to cost more" too though. it's literally just a setting.

Need_TLC
Need_TLC

Sing me a lullaby

Raving_Cute
Raving_Cute

@Need_TLC
/sings you one

Nude_Bikergirl
Nude_Bikergirl

@Need_TLC
go to sleep
go to sleep
go to sleep little neko

Lunatick
Lunatick

@Need_TLC
http://vocaroo.com/i/s1FiXBr7MScl

Garbage Can Lid
Garbage Can Lid

@Lunatick
That's fucking eminem

Crazy_Nice
Crazy_Nice

@Garbage Can Lid
@Lunatick
heheheheh

Harmless_Venom
Harmless_Venom

thred ded

Lord_Tryzalot
Lord_Tryzalot

what's your longjump?
282, yours?
279
ah that 3units gap ;)
hey what do you do when youre not playing video games?
not playing video games?
just jack off then eh?
at least my longjump isn't 279

Sir_Gallonhead
Sir_Gallonhead

@Lord_Tryzalot
roasted

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

hi guys

MPmaster
MPmaster

US [] Bebop: your mousepad isn't as big as your monitor? lol
US [] Bebop: but Im a fuckboy what do I know
US [NEW] VIP HEAT <3: my mouse pad is literally a water bottle
[KZ] MultiBhop: 303.06 units [3 Strafes | 373 Pre | 51% Sync]
[KZ] Sync: 1. 35% - 2. 67% - 3. 53% [51%]
US [NEW] VIP HEAT <3: 6 or 7 inches by 6 or 7 inches

@Sir_Gallonhead
tfw mousepad is actually bigger than one of my monitors

King_Martha
King_Martha

one guy asked why my sens was so low. asked his was so high.
thats what sparked that little bit

Spamalot
Spamalot

NEW ASIIMOV SKIN
FUCK
IVE BEEN WAITING FOR YOU

Soft_member
Soft_member

I was flipping through and there was this lady with a fake sounding porn name that was the host of some crime show.
I have an unjustifiable erection.

girlDog
girlDog

@Spamalot
everyone's saying it's shit but I think it's okay

gonna stay with my muertos though for p250

Evil_kitten
Evil_kitten

Tsuchi masturbates to forensic files.

farquit
farquit

@Spamalot
last 2 cases have had a lot of shit skins though lately

viagrandad
viagrandad

@girlDog
i've been wanting the full set to be a thing for 2years lol
@farquit
there's always been a lot of shit skins
it's not a new thing lol

happy_sad
happy_sad

@viagrandad
there are some cases though that had a lot of good quality skins

shadow case and chroma 2 are good examples

haveahappyday
haveahappyday

@viagrandad
inb4 ak asiimov

SomethingNew
SomethingNew

poor mmasqueôtes

5mileys
5mileys

Did I even post today? I can't remember.

cum2soon
cum2soon

@5mileys

Probably.

takes2long
takes2long

@happy_sad
chroma 2
i only see 2 good skins lmao
shadow
i see 4
chroma 3
i see 3

@haveahappyday
i seriously want them all. they're all in the workshop.

w8t4u
w8t4u

@cum2soon
Well now I am just in case.

I know people would miss me.

askme
askme

@w8t4u

I know I did

Bidwell
Bidwell

@askme
y

massdebater
massdebater

@takes2long
it doesn't have to be a high rarity to be a good skin ya know

I love the mag7 heat, Dualing Dragons, Famas Survivor Z, sawed off origami

seems to me like the quality of the blue/purple skins is dropping off with the newer cases

iluvmen
iluvmen

@Bidwell

I dunno, I'm just saying shit

Inmate
Inmate

@iluvmen
No speak your mind.

Don't hide this feeling anymore.

idontknow
idontknow

@Inmate

I

I... have nothing more to say

lostmypassword
lostmypassword

@Inmate
It's kind of creepy how much her chest moves even though it's nonexistent.

kizzmybutt
kizzmybutt

@idontknow
Oh yeah me too.
@likme
Hi ui
@lostmypassword
Yeah what a great game.

hairygrape
hairygrape

@kizzmybutt
Shitty Korean pedobait MMOs.

Poker_Star
Poker_Star

@hairygrape
No this game is 99% titty monsters.

Playboyize
Playboyize

@kizzmybutt
Hey :3, I missed you.

Gigastrength
Gigastrength

@massdebater
yea i know

i think those all look gross lol

Deadlyinx
Deadlyinx

@5mileys
-cling-

Techpill
Techpill

@Playboyize
I've been around though.

Methshot
Methshot

@Techpill
I haven't.

Methnerd
Methnerd

https://www.facebook.com/MustBeTheWorkOfAnEnemyMemeUser/videos/583682341794140/

TreeEater
TreeEater

@Gigastrength
what skins do you use for those guns then nerd? those are the best skins for those guns in my opinion at least

Carnalpleasure
Carnalpleasure

@Deadlyinx
bort
@Methshot
Where have you been?

Sharpcharm
Sharpcharm

@Gigastrength
except for origami, Kraken is better

Snarelure
Snarelure

@Carnalpleasure
ArrChyves

Skullbone
Skullbone

@Carnalpleasure
Well, I'm home now. I was within 10 minutes of bebop the other day.

Burnblaze
Burnblaze

@Skullbone
stop making me jealous

Emberburn
Emberburn

@Snarelure
Rub my "head"
@Skullbone
Did you touch his butt?

Emberfire
Emberfire

@Burnblaze
I'm forcing him to move in with me.
@Emberburn
Well, He wasn't home so I never picked him up to come to my house.

Evilember
Evilember

@TreeEater
mag7- Praetorian looks sexy, Heaven Guard is bae because Heaven, default or silver
duelies-Duelist unf, Panther p-pls, default
famas- Valence is sexy, Afterimage is a meme but aight, default
sawed off- Highwayman, Bamboo Shadow, Full Stop, default

@Skullbone
you were near my house! i wasn't home! prob driving right next to each other tho lmao

Firespawn
Firespawn

forcing
i said i wanted to months ago when you moved there lol

SniperGod
SniperGod

@Evilember
Did u see my turquoise mercury grand marquis?

@Firespawn
Let me have my fun.

TalkBomber
TalkBomber

I am legit upset whenever I hear about other posters doing stuff together because it'll never happen with me s;dlkjg;sdlkjg;d

SniperWish
SniperWish

@Emberfire
Ohhhh so then you'll touch his butt whenever you want.

RavySnake
RavySnake

@TalkBomber
I live with 3 posters from 4chan

TurtleCat
TurtleCat

@SniperGod
sounds like that one car that almost looks like an old fed car
it is
I saw a white one i think but no blu

@TalkBomber
meet up with someone!

BlogWobbles
BlogWobbles

@WebTool
I'll be playing.

LuckyDusty
LuckyDusty

@BlogWobbles
me too

we should team up

RumChicken
RumChicken

@WebTool
The dateis wrong..

@TurtleCat
I probably raved with your sister that night.

StonedTime
StonedTime

@RumChicken
no

CouchChiller
CouchChiller

@RumChicken
nyet

VisualMaster
VisualMaster

praetorian
gag
heaven guard
gag
duelist
these look decent, prefer dualing dragons tho
panther
they're just fucking black with small red trimming
famas valence
hate it
afterimage
good skin but too expensive for me to buy, it's a fucking famas
highwayman
boring
bamboo shadow
good skin
full stop
meh

bad taste/10

but Im a fuckboy what do I know

@RavySnake
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

@TurtleCat
everybody from here hates me

Devnull wouldn't meet
Karp hates me
Desu pretends I don't exist
there's another poster that lives in miami i think but that's like a 3 hour drive, might as well be another state

seriously nobody near me wants anything to do with me

DeathDog
DeathDog

@CouchChiller
on her birthday I mean.

ZeroReborn
ZeroReborn

@VisualMaster
and anytime someone is "visiting" florida and says they'll see me they end up not going to florida at all

squash canceled
drunky canceled
someone else canceled

it's so frustratiiiiiiiiiiiiiiiing

TechHater
TechHater

@Emberburn
You're insatiable

eGremlin
eGremlin

@TalkBomber
same

BinaryMan
BinaryMan

@LuckyDusty
Will see what happens.

I've already got some people who wanna play it with me and its gonna be hard getting in everyone.

AwesomeTucker
AwesomeTucker

@VisualMaster
really? why is that? :/ I live in the same town as Ruka and I think they hate me lol

@DeathDog
oh. eh

FastChef
FastChef

@TechHater
Hurry up I can't wait all day.

PurpleCharger
PurpleCharger

@AwesomeTucker
legit I've never done anything to Karp to make him hate me but he's like Lenko, all they say is "kill yourself" whenever I'm in tc or anything with them

desu just decided to pretend I don't exist one day with no explanation

I don't get it, I want to meet up with people but they keep being weird/rude

shit, why can't any normal posters be near me that wanna hang out

CodeBuns
CodeBuns

Anime and chill?

BunnyJinx
BunnyJinx

@BinaryMan
let me join too!
i have most expeireince

StrangeWizard
StrangeWizard

@BunnyJinx
Whats the maximum number of people on one team?

Fuzzy_Logic
Fuzzy_Logic

@StrangeWizard
5?

New_Cliche
New_Cliche

Feel No Ways>>

@PurpleCharger
you don't have to directly do things to people to make them have an opinion of you. maybe they just don't like you for what you are? if so then move on, too many people alive to feel bad just because of one

that's just desu

one day yo
wait so am i lucky having all these people who post being from oregon

Ignoramus
Ignoramus

@New_Cliche
No, our state is full of liberals and degenerate cucks

Stupidasole
Stupidasole

@Fuzzy_Logic
hmmmm

Well I'm gonna make Lexi play it.

Limes wants to play it with me.

A few people from work wanted to play it with me.

And like 5 or 6 people I play league with wanna play it with me.

I dunno whats gonna happen.

whereismyname
whereismyname

@Ignoramus
everyone i know is progun and loves trump

Nojokur
Nojokur

@whereismyname
It was a meme

Illusionz
Illusionz

@whereismyname
everyone i know doesnt exist

Spazyfool
Spazyfool

Goodnight.

Supergrass
Supergrass

@Stupidasole
they are going to flake on you

but at least i'll be there :)

Dreamworx
Dreamworx

@Nojokur
o-oh
@Spazyfool
night

@Illusionz
o.o

Fried_Sushi
Fried_Sushi

@Supergrass
What makes you say that?

Stark_Naked
Stark_Naked

tfw no friends irl

Need_TLC
Need_TLC

@Spazyfool
night
@Stark_Naked
craigslist

Raving_Cute
Raving_Cute

@Fried_Sushi
i dont want to play alone.

Lunatick
Lunatick

@FastChef
w-what did you do today

Garbage Can Lid
Garbage Can Lid

@Dreamworx
i was a very quiet person in high school ..

Crazy_Nice
Crazy_Nice

@Need_TLC
don't mock me...

Booteefool
Booteefool

@Garbage Can Lid
if you saw me in high school then you were lucky. if i talked then it was real.
why quiet? :c

Harmless_Venom
Harmless_Venom

@Raving_Cute
I'll try and play a few with you then.
@Lunatick
I worked ALLL DAY so please just rub my "head" before bed god dammit.
@Crazy_Nice
You pretty much set yourself up for it.

Lord_Tryzalot
Lord_Tryzalot

@Harmless_Venom
play moar

Sir_Gallonhead
Sir_Gallonhead

@Booteefool
you were invisible?

i'm not sure myself, i wasnt interested in extra curricular activities, when classes are done i went straight to home..

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

@Lord_Tryzalot
I've got cute girls to play with though.

MPmaster
MPmaster

@Boy_vs_Girl
me

Spamalot
Spamalot

@Sir_Gallonhead
I only came if I needed to or had plans with someone. A lot of my days I was either riding my bike or skating. If it was gonna rain I bought my laptop to read and play games with people there.

ahh, no fun :|

Soft_member
Soft_member

@Spamalot
ahh well, for me my interaction mostly were with group learning, other than that.. almost nonexistent.

ahaha, i think we had similar high school experience

girlDog
girlDog

@Harmless_Venom
-pulls on your hair- . // .

Evil_kitten
Evil_kitten

@girlDog
Oh god it feels so good i'm gonna bust.

farquit
farquit

@King_Martha
:)

viagrandad
viagrandad

@Soft_member
most of my classes were boring af anyway. the only ones i thought would be fun at the time were japanese and criminal justice/psychology, ended up only have a handful of people in those..

maybe, idk. a lot of my irl friends are in the military though and left.

happy_sad
happy_sad

@farquit
Okay but you have to be the big German guy.

haveahappyday
haveahappyday

@happy_sad
im not guy

SomethingNew
SomethingNew

@haveahappyday
I don't care what you are but you're using that hammer.

5mileys
5mileys

@Evil_kitten
o-on my face ./////.

cum2soon
cum2soon

@5mileys
*cummies on your face*

w8t4u
w8t4u

@takes2long
I hope you feel special now.

askme
askme

@SomethingNew
but i play mei
._.

Bidwell
Bidwell

@askme
Shes thick.

massdebater
massdebater

@w8t4u
I won't be able to get married now....

iluvmen
iluvmen

No sexualizing the Manaka.

Inmate
Inmate

@massdebater
You're my property anyways.

I'm going to bed.

idontknow
idontknow

@Inmate
@Inmate
Sweetest dreams mr Archives

likme
likme

@Inmate
Sleep well Ban.

lostmypassword
lostmypassword

@Bidwell
mei is cute

kizzmybutt
kizzmybutt

sorry, work called

@viagrandad
hm.. except the military part.. my problem was i attended college on other town, now that i'm back in my hometown, i'm on my own here

@iluvmen
SD, nobody is interested in that now
i'm not sure if i should be thankful, or worried. since that means everyone suddenly lost interest

hairygrape
hairygrape

SD is one of the most consistent top 10 posters ever

Poker_Star
Poker_Star

https://www.facebook.com/itskoka/videos/402133609974919/

@kizzmybutt
now they all left?
i was supposed to leave with all my friends to join the military but i let things get out of hand..

Playboyize
Playboyize

@kizzmybutt
Well then, am I that scary?

@hairygrape
Got to remain neutral in order to stay afloat.

Gigastrength
Gigastrength

@Poker_Star
well, since my college friends live in another city, they're just as real as my online friends

Deadlyinx
Deadlyinx

@Gigastrength
:(
no friends from school tho?

Techpill
Techpill

day2

Methshot
Methshot

@Playboyize
ehhh.. you're not scary, i wouldnt classify you as scary

@Deadlyinx
MAYBE one from junior high school.. now that i'm here, i felt like i completely wasted my schooldays

Methnerd
Methnerd

@Techpill
that clipping

TreeEater
TreeEater

@Methshot
everyone suddenly lost interest
I think that would imply that.

PackManBrainlure
PackManBrainlure

@Methshot
hmm. well maybe you can make some new friends somewhere then

@Methnerd
yeah i didn't notice it until i took the screenshot lol. i was just trying to get it to show most of the island

was just about to take another but now the server is kill

Carnalpleasure
Carnalpleasure

@PackManBrainlure
what server

Sharpcharm
Sharpcharm

@PackManBrainlure
do you know how hard it is.. outside school

i mean in school we pretty much shoved inside one class and we had no choice to talk and we did had reasons to

@TreeEater
explain!

Skullbone
Skullbone

@Carnalpleasure
one a friend of mine is hosting.
this is what it looked like yesterday lol. the burning cross was a prank

@Sharpcharm
oh i do, trust me. i'm not in college atm and not 21 so i can't into bar. no job either right now so basically just kill me.

Burnblaze
Burnblaze

@Sharpcharm
I thought you implied that everyone lost interest because of my post, which would imply that I'd be scary enough to do that.
Although I might be misinterpreting again because 3-4(?) hours of sleep.

Emberburn
Emberburn

@Skullbone
yeaa, it's hard enough to start a conversation and keep it going with friend, let alone to random strangers

@Burnblaze
nono, it's not because of you ^^
my own fault

Emberfire
Emberfire

@Emberburn
I don't really follow.

Evilember
Evilember

@Emberburn
is it weird if I think that but backwards sometimes? there's some people i call a friend and they call me one but talking to each other is just weird.

Firespawn
Firespawn

@Emberfire
ehh, nevermind then..
**i found my cute camera, charged it and it's still working, so i recorded a short trip, and found out a lizard was riding along, he was cool*

@Evilember
that happen to me with friend with very different interests

Flameblow
Flameblow

stupid internet

SniperGod
SniperGod

@Firespawn
You're going to have to explain that to me later on.
The camera you bought half a year ago?
Did you keep the lizard as a pet?

TalkBomber
TalkBomber

@Firespawn
makes me wonder if we're not meant to be friends or they really just don't care so i shouldn't either

SniperWish
SniperWish

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

RavySnake
RavySnake

@SniperGod
fiiine

mhm that cute white action camera. He left when i stopped at red light.. i hope he's okay

@TalkBomber
it's all about finding something we both agree on.. but me being me, i gave up before i could find one.

WebTool
WebTool

@RavySnake
I don't think you ever showed me what the camera itself looks like.
Probably is, knowing that the lizard hitched a ride on a motorcycle it's probably getting mad lizard poontang.

TurtleCat
TurtleCat

tfw I went ham

BlogWobbles
BlogWobbles

@WebTool
i'll take a photo, give me a moment.

well.. we did have a bit of staring contest before he went to find more comfortable position below the windshield..

LuckyDusty
LuckyDusty

@RavySnake
so it should just stop then? or leave them there and rarely talk to them?

StonedTime
StonedTime

@BlogWobbles
Alright.
Travelling in style, I wonder how many lizards have done that before.

CouchChiller
CouchChiller

@RumChicken
I had a world like that, but it was full of snow and I built a small wooden shack on top of the highest mountain, it was cozy.

VisualMaster
VisualMaster

@CouchChiller
we should play together!
:D

DeathDog
DeathDog

@LuckyDusty
it requires effort from both parties, if one of them doesnt show interest, then.. i dont know..
maybe just stop

@StonedTime
cropped from the video, it's so small

ZeroReborn
ZeroReborn

@DeathDog
hmm. i'll give them a couple weeks then.

TechHater
TechHater

be right back, food time

eGremlin
eGremlin

@VisualMaster
I tried playing a few months ago, but it kept crashing for some odd reason.
I guess tekkit doesn't like me and my friends.

@DeathDog
Looks like the common lizard that's found here, now that I think about it maybe capturing it would have been a bad idea since they tend to drop their tail when frightened.

@TechHater
Have a good one, I think I'll take a few hours nap though because I need to be up later on to do some things, which I'd rather sleep over to be honest.

BinaryMan
BinaryMan

/nap

AwesomeTucker
AwesomeTucker

@BinaryMan
@eGremlin
i sent it on skype

FastChef
FastChef

@eGremlin
i play vanilla

JunkTop
JunkTop

@BinaryMan
:(
nini

PurpleCharger
PurpleCharger

gonna go cuz league
and no replies

CodeBuns
CodeBuns

@PurpleCharger
yay leeg

BunnyJinx
BunnyJinx

y Leeky Forums ded

GoogleCat
GoogleCat

lonely thred.... :(

StrangeWizard
StrangeWizard

y

Fuzzy_Logic
Fuzzy_Logic

@ZeroReborn
couple of weeks sounds a bit long.. i mean i'd already miss my friend if we havent talked in more than 3 days

New_Cliche
New_Cliche

i guess i'll spectate bebop

Ignoramus
Ignoramus

@New_Cliche
*hugs*
u_u

Stupidasole
Stupidasole

@Ignoramus
^_^

whereismyname
whereismyname

@Stupidasole
aram?

Nojokur
Nojokur

@whereismyname
i cant play on my office wifi, it's unstable

Illusionz
Illusionz

@Nojokur
at least you get to spectate bebop.
:)

...office?

Spazyfool
Spazyfool

@Illusionz
yes, office

Supergrass
Supergrass

@Spazyfool
are you now an offfice person in cubicle work at a desk on office type stuffs?

Dreamworx
Dreamworx

@Supergrass
well.. a desk and a shared room, not a personal cubicle. it's not really a company, we dont use cubicle

Fried_Sushi
Fried_Sushi

@Dreamworx
are they paying you really good tonsa money to work there?

Stark_Naked
Stark_Naked

@Fried_Sushi
not really, it's actually pretty low paying.

Need_TLC
Need_TLC

@Stark_Naked
*pets kitty manaka*
:)

but is it comfy and are you happy there?

Raving_Cute
Raving_Cute

@Need_TLC
mmwell, i guess.. i like it here ^^

Nude_Bikergirl
Nude_Bikergirl

@Fuzzy_Logic
you think i should remove them after 3days then?
@New_Cliche
rip that game..

Lunatick
Lunatick

@Nude_Bikergirl
nono, not delete, force yourself to talk to them and see if they look like they're interested in talking, given that they're not busy.

epic baron steal by heimer, though!

Garbage Can Lid
Garbage Can Lid

@Lunatick
force yourself
if i didn't say it earlier, i meant that i would try talking to them again and if I don't get anything i'll just remove them

Crazy_Nice
Crazy_Nice

@Garbage Can Lid
even though i'm against removing, i dont see any other way. seeing someone i like but never talk to in my contact list just makes me sad

Booteefool
Booteefool

@Raving_Cute
good~ ♥
i hope you do fun!

Harmless_Venom
Harmless_Venom

@Booteefool
i really hope i can be a motivation for you, luka

i'm a known degenerate, yet i can still get a job. i'm sure you can do better than me ^^

Lord_Tryzalot
Lord_Tryzalot

@Crazy_Nice
i'll give them a bit and if i get nothing then i'll just remove em

Sir_Gallonhead
Sir_Gallonhead

brb

@Lord_Tryzalot
okay.. i'm sorry it have to be that way :(

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

@Sir_Gallonhead
???
dw it's not you

MPmaster
MPmaster

y

King_Martha
King_Martha

@Harmless_Venom
*hug*

Spamalot
Spamalot

chat shit get hit

Soft_member
Soft_member

Just realized Sabrina probably sounds like that squirrel from spongebob, just bpopped a massive boner

girlDog
girlDog

SUBTLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Evil_kitten
Evil_kitten

jon snow doesnt die

viagrandad
viagrandad

@Evil_kitten
Who could have ever seen such a surprising twist?

happy_sad
happy_sad

@viagrandad
anyone without half a brain

haveahappyday
haveahappyday

@happy_sad
tbh people could have figured it out lacking a brain entirely too, just wouldve took longer

SomethingNew
SomethingNew

Don't mind me. Just warging into my dead brother's body and trolling everyone.

cum2soon
cum2soon

@SomethingNew
i hope so, thatd be hilarious

w8t4u
w8t4u

@SomethingNew
sadbydoodle
wat u doing up so late >_<

askme
askme

well.. now that the tripcode is made public, i dont know what to feel

Bidwell
Bidwell

@askme
@askme
Gimme da tripkode

massdebater
massdebater

never post when you've been up all night and everything seems to be moving in slow motion.

iluvmen
iluvmen

@askme
rip sabby :(

Inmate
Inmate

@massdebater
make a newer cuter tripcode sabby!

idontknow
idontknow

@Bidwell
it's there for everyone to take

@iluvmen
she'll survive,
i wont

likme
likme

wait, sabrina died?
fuck

lostmypassword
lostmypassword

GREAT I CANT POST PICS
FUCK U

kizzmybutt
kizzmybutt

i hoped no one would notice, like when i accidentally did the same thing about six months ago.

hairygrape
hairygrape

@idontknow
survive!

Poker_Star
Poker_Star

@Inmate
dunno how

Playboyize
Playboyize

@kizzmybutt
if i new thread
no one will notice!
since this will be lost to old thread :D

@Poker_Star
i do!

Gigastrength
Gigastrength

new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish
new thread
@SniperWish

Methshot
Methshot

its night
nobody will keep it

Disable your ad blocker to access the content

Disable your ad blocker to access the content